loading...
عشق من

شعر

peyman بازدید : 0 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

کارت پستال درخواستی طراحان

من و تو  ای خوب من،دلبرو دلدار شديم

 


عاشق عشق،همون يار وفادار شديم


دل من تا به ابد در ره توست


ما برای عشق هم مجنون و بيمار شديم


من شدم فرهاد و تو  شيرين عاشق


برای به هم رسيدن هردو فداکار شديم


شايد اين عشق ما يه رويای زود گذره


توی عشق نخوابيديم بلکه ما بيدار شديم


از غم عشق نميشه اينطوري حرف بزنيم


ما برای عشق هم،هردومون بيدار شديم


يعنی راسته که ميگن عاشقا کورن؟


ما که تا به هم رسيديم هردو هوشيار شديم


عشق ما مثل يه گل باز شده


حالا ما از اون روزا مثل يه گلزار شديم


اين همه محبت رو نميشه آسون بخري


تا شديم عشق هم ما جزو اسرار شديم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 9